sanyana83

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Usch!!

Av ??? - 18 juni 2011 17:55

Har inte käkat nån mat idag även om jag sa att jag hade gjort det. :) Bara några få bitar choklad och en liten burk annanas. :s Väger nåt på 51 tror jag. :( För mkt.. måste gå ner. När jag flyttar senare i sommar så kan jag kanske beställa hoodia igen om det finns kvar. (?) Bra bantningsmedel iallafall. Kan typ inte beställa på denna adress jag har för de har värsta stenkoll. Har blivit påkommen en gång med hoodia. :( INTE roligt!! Snacka om att morsan och några andra blev skit sura och arga. x) Btw...skriver mer sen. :D  

 
 
Ingen bild

anonym

28 juni 2011 20:35

Vafan ska du banta för
;O!!!!!!
Så jävla omoget att en i din ålder gör det!

???

29 juni 2011 23:06

Hej. Mitt liv har du inte med att göra. Annars läs inte bloggen om du inte gillar den. :) Förresten...DITT inlägg var väldigt ''omoget.'' x)

 
Linnea O .

Linnea O .

24 augusti 2011 12:25

Hej jag gillar din blogg, men de är en grej som oroar mig, vill du dö??? Vill
du verkligen se ut som ett skelett?
Sök hjälp människa! antingen går du längre in i sjukdomen och riskerar att dö eller så söker du hjälp och blir frisk och lever ett normalt liv utan att tänka på hur många kalorier och vad man stoppar i sig.
Jag skriver detta för omtanke inte för att va taskig.

http://can-you-keep-a-secret.bloggplatsen.se

???

8 december 2011 23:49

Hej! Tack. Vet att du menar väl. :)

 
Ingen bild

jezzica

24 augusti 2011 12:32

inte undra på att din morsa mfl blev skitsura! Dom bryr sig om dig och vill absolut ditt bästa, jag förstår din mamma! Skulle inte precis vilja se att min dotter tar bantnings piller fast hon väger HELT normalt!

Tänk om!

???

8 december 2011 23:48

Geez! -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ??? - 8 december 2011 23:51

Jaaa!! Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Har bara inte haft lust eller tid. :) Snart är det jul. :) Och massa mat, godis och sånt skräp. Får hålla mig ifrån godiset iallafall...även om någon tyvärr möjligtvis slinker ner ändå. :/ Skr...

Av ??? - 21 augusti 2011 23:49

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 27 juli 2011 19:00

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 23 juli 2011 13:41

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 23 juli 2011 12:12

En liten uppdatering!      ***************** Denna månaden har jag gått upp till 51, ? kg. :( Käkat massor av skräp. :( Liten lista av vad jag har stoppat i mig nedan under några veckor i Juli 2011. (EJ allt på en gång!) - Ris, korvst...

Gästbok

Presentation

[Namn]:Heléne.
[Längd:]176,5cm
___________


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du koll på dina kalorier och vad du äter?
 Japp!
 Lite koll bara.
 Nej.
 Vet inte.
 Bryr mig inte.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards