sanyana83

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Anledningar

Av ??? - 7 oktober 2009 19:12

Anledningar till att inte äta!!

 

- Du kommer bli fet om du äter idag.

- Feta personer passar inte in överallt.

- Killar kan lyfta upp dig utan problem.

- Du kommer kunna springa snabbare utan allt extrafett.


- Folk kommer komma ihåg dig som "den vackra och smala"

- När folk pratar om dig kommer de säga, ja hon väger säkert inte mer än 45 kg.

- Killar kommer vilja ha dig, inte vända sig om och skratta och gå sin väg.

- Svält är ett bra exempel på äkta viljestyrka.

****

- Dina vackra ben kommer att synas.

- Ben är rena. Fett är smutsigt och hänger på ben som parasiter.

- Alla modeller som alla suktar efter, är någon av de feta? NEJ!

- För många i världen är feta, bli inte en av dem!


- Om du äter är du självisk och orealistisk.

- Bara feta personer är attraherade av feta personer. Vill du att grisar ska gilla dig för att du är en av dem?

- Alla har inre skönhet men få kan ha äkta skönhet, på utsidan också.

- Du kommer kunna röra dig mycket tystare och smidigare.

- Bara smala människor är graciösa.

****

- Om du slår lätt på en fet person dallrar fettet. Det är ÄCKLIGT.

- Undervikt a.k.a perfekt kropp.

- Jag vill vara så lätt att en heliumballong kan lyfta mig till molnen.

- Jag vill kunna gå i snön utan att lämna fotspår efter mig.


- Svält bort delarna på dig själv som du inte tycker om.

 De delarna drar bara ner dig.

- Inget kan inte fixas med hunger och viktförlust.

- Om du säger nej tack till mat säger du samtidigt ja tack till smal.

- Har du någonsin sett en person ignorera ett vandrande skelett?

****

- Inget smakar så gott som smal känns.

- Är mat viktigare i livet än lycka? Skulle inte tro det.

- När du börjar bli svag och yr har du nästan klarat det.

- Hunger är din vän och sviker dig inte som maten.

- Mat är elak, den lurar dig att äta den. Den gör dig olycklig.

- Tänk på anorexia som ett hemligt vapen.

- Om du kan nämna en anledning för att bli fet, kan du nämna 100 för att bli smal.

- Smala personer ser bra ut i alla kläder.

- Mat gör så att dina tänder ruttnar.

****

- Dubbelhakor är inte attraherande.

- Om du äter mindre tjänar du mer pengar.

- Feta personer skämmer ut sitt land.

- Stora personer svettas mer och de luktar äckligt.

- Feta personer dör tidigare.


- Alla andra tjejer kommer avundas dig.

- Alla kollar kommer vilja ha dig.

- Du löper mindre risk att få matförgiftning.

****

- Du kommer inte utsättas för alla kalorier som finns i maten.

- Du kommer inte svettas under heta dagar.

- Ingen vill se en fet person dansa.


- Bara igenom att nå din dröm kan du nå ditt riktiga jag.

- Du slösar tid istället kan du städa, träna eller shoppa.

- Hunger är bara en kemisk reaktion.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ??? - 8 december 2011 23:51

Jaaa!! Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Har bara inte haft lust eller tid. :) Snart är det jul. :) Och massa mat, godis och sånt skräp. Får hålla mig ifrån godiset iallafall...även om någon tyvärr möjligtvis slinker ner ändå. :/ Skr...

Av ??? - 21 augusti 2011 23:49

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 27 juli 2011 19:00

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 23 juli 2011 13:41

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 23 juli 2011 12:12

En liten uppdatering!      ***************** Denna månaden har jag gått upp till 51, ? kg. :( Käkat massor av skräp. :( Liten lista av vad jag har stoppat i mig nedan under några veckor i Juli 2011. (EJ allt på en gång!) - Ris, korvst...

Gästbok

Presentation

[Namn]:Heléne.
[Längd:]176,5cm
___________


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du koll på dina kalorier och vad du äter?
 Japp!
 Lite koll bara.
 Nej.
 Vet inte.
 Bryr mig inte.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards