sanyana83

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Motivation

Av ??? - 7 oktober 2009 19:22

-         Perfektion är uppnått när det inte längre finns något att ta bort
-         Inget smakar lika bra som smal känns
-         ”A moment on the lips, forever on the hips”
-         “ The thinner is the winner”
-         Du kan aldrig blir för rik eller för smal
-         ”Hunger hurts but starving works”
-         En platt mage är bra, men en konkav mage är bättre
-         Ät för att lev, lev inte för att äta


-         Det som ger mig näring, förstör mig också
-         De flesta kvinnor svälter någon gång. Varför ska jag vara annorlunda?
-         Bestäm dig en gång för alla att sluta äta
-         Det är inte förlust, det är en befrielse!
-         Att vara normal är överskattat
-        
          Mat är som konst, till för att titta på men inte ätas
-         Varje gång du säger nej till mat säger du ja till smal
-         Du måste välja, antingen är du normal eller överviktig som övriga
          världen eller så är du unik och är den tjejen som alla överviktiga vill vara. Du väljer
-         Ät bara det du behöver för att överleva


-         Tänk högre tankar om dig själv, du är värd bättre än att stoppa i dig det där
-         Anorexia är ingen sjukdom, det är en självkontrollerad livsstil
-         När du vaknar är du tom och ren. Fortsätt så resten av dagem
-         Skillnaden mellan vilja och behov är självkontroll
-         Jag har kommit alldeles för långt för att ta order av en kaka
-        
          Fettet ljuger inte, det sätter dig på dina höfter
-         De säger att jag kan dö om jag blir för smal men då
          säger jag att jag kan dö om jag blir för tjock också.
          Skillnanden är att dö smal är en utmaning och jag är inte någon som ger upp för en sådan.
-         Vi är våra smaklökars fångar – gör dig fri


-         Jag vill att mina nyckelben och höftben ska vara lika vassa som mitt sinne
-         Lär dig att älska hungerkänslan
-         Att neka dig själv mat är inte en riktig förlust – att aldrig bli smal är
-         Det heter inte försöka, det heter GÖR
 

-         Jag har en regel, om jag har gått upp när jag väger mig, då fastar
          jag resten av dagen. Har jag gått ner ja då fastar jag då också
-         Väg igen, mät igen, försök hårdare
-       
          Du har så fint ansikte, varför försöker du inte banta?
-         Smärta är en tillfällighet, stolthet däremot varar förevigt
-         En icke perfekt kropp speglar en icke perfekt person

-         Ge inte upp det du vill ha mest av allt i hela världen för något du vill ha just för stunden
-         Tomhet är renlighet, svält är botemedlet.

 
 
Ingen bild

Jag kikar in

13 oktober 2009 23:30

Är du sann? Motivation? ?
Berätta hur du tänker.

Är du 26 eller 16?

Tillhör du lss? Förlåt men jag undrade när jag läste.

 
Ingen bild

Sanyana83

18 oktober 2009 00:14

Svar till: Jag kikar in.
Haha ja jag är 26år. Om du ej gillar bloggen..sluta läs den isf.:)
Nej, jag är ej medlem i nåt ang ätstörningar..är du??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ??? - 8 december 2011 23:51

Jaaa!! Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Har bara inte haft lust eller tid. :) Snart är det jul. :) Och massa mat, godis och sånt skräp. Får hålla mig ifrån godiset iallafall...även om någon tyvärr möjligtvis slinker ner ändå. :/ Skr...

Av ??? - 21 augusti 2011 23:49

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 27 juli 2011 19:00

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 23 juli 2011 13:41

Hallå! Checka in min blogg. Går bra att ställa frågor.:-) EJ elaka komentarer...det kommer inte att godkännas alls....

Av ??? - 23 juli 2011 12:12

En liten uppdatering!      ***************** Denna månaden har jag gått upp till 51, ? kg. :( Käkat massor av skräp. :( Liten lista av vad jag har stoppat i mig nedan under några veckor i Juli 2011. (EJ allt på en gång!) - Ris, korvst...

Gästbok

Presentation

[Namn]:Heléne.
[Längd:]176,5cm
___________


Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du koll på dina kalorier och vad du äter?
 Japp!
 Lite koll bara.
 Nej.
 Vet inte.
 Bryr mig inte.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards